vrijdag 7 december 2012

Word On - De veel gestelde vragen

Word On: Hoe en waar kan ik....

De makers van WordOn-help.nl kregen vele vragen op zich afgevuurd omtrent het spel Word on. Genoeg reden om hier wat dieper op in te gaan.

Word On - De veel gestelde vragen
Nadat ze de vragen hadden geïnventariseerd is er een Faq (veel gestelde vragen) uitgebracht die de Word On speler moet helpen naar het zoeken van antwoorden op vragen rondom het spel Word On.

Wat kun je verwachten?
De vragen zijn erg uiteenlopend en wij denken dat de spelers van Word On hier veel aan zullen hebben. Zo wordt er bijvoorbeeld duidelijk antwoord gegeven op vragen als:
* Hoe werkt de puntenscore?
* Hoe stop ik een spel?
* Hoe verander ik mijn profielfoto?
* Hoe werkt de wekelijkse toernooi van Word On?

Deze en nog veel meer vragen kun je hier vinden: Word On veel gestelde vragen

Heb jij een vraag die er niet tussen staat en je graag beantwoord ziet worden. laat het ons weten door een berichtje achter te laten!

4 opmerkingen:

  1. Als je tegenstander al na 2 woorden opgeeft en je gebruikt sterren (waar je hard voor spaart) ben je ze mooi kwijt. Kan er dan niet als compensatie 1 of 2 sterren terug gegeven worden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die sterren heb je tegenwoordig best snel verzamelt.
      Tip: doe mee met toernooien, je krijgt dan vaak munten en sterren

      Verwijderen
  2. Hoe komt het dat er toch afkortingen gebruikt mogen worden. Laatst legde een computerspeler dbcs, dat geen Nederlands woord is, maar een afkorting.

    Daarnaast staan er vaak woorden in wordon helper die juist helemaal niet geaccepteerd worden door het spel, kunnen die dan niet beter verwijderd worden ondanks dat het wel juiste nederlandse woorden zijn.

    En ook zijn er regelmatig woorden die juist niet in wordon helper staan, die wel kunnen, hoe en waar kan je deze woorden dan aangeven om toe te laten voegen.
    Ik zou hier zelf graag aan meewerken om woordenlijsten te verbeteren en te upgraden, foute woorden weg en juiste en extra woorden er bij.

    Ook is het vreemd dat de wordon helper langere woorden dan 7 als suggestie geeft, terwijl je dus niet meer dan 7 letters kan leggen, (wel makkelijk voorhet andere spel Wordfeud dan natuurlijk) maar mij lijkt dat dus overbodige woorden vorming, en duidt mij er op dat Wordfeud en wordon help sites van 1 en dezelfde partij zijn, op zich niet erg natuurlijk, maar hoop wel dat er beter naar juistheid van woorden wordt gekeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe verwijder ik een spel van de tegenstander. Kunnen t spel niet uitspelen omdat WO crashte

    BeantwoordenVerwijderen